ARTISTS / THEORY / EVENTS / MULTIMEDIA / BOOKS / OPEN CALLS
about
projects
links
contact
events calendar MAY / JUNE / JUL
010203
04050607080910
11121314151617
18192021222324
252627282930

join our mailing list
name:

email:

country:





Follow us on Facebook RSS Feed
MULTIMEDIAThursday, June 29, 2017
2012 | 2011 | 2010
BURKE + NORFOLK//June 16, 2011 at 22:35 pm / MULTIMEDIAPhotographs From The War In Afghanistan

In October 2010, Simon Norfolk began a series of new photographs in Afghanistan, which takes its cue from the work of nineteenth-century British photographer John Burke. Norfolk's photographs reimagine or respond to Burke's Afghan war scenes in the context of the contemporary conflict. Conceived as a collaborative project with Burke across time, this new body of work is presented alongside Burke's original portfolios.
Τον Οκτώβριο του 2010 ο Simon Norfolk ξεκίνησε μια σειρά από νέες φωτογραφίες στο Αφγανιστάν, οι οποίες είχαν σαν έμπνευση το έργο του βρετανού φωτογράφου του 19ου αιώνα John Burke. Οι φωτογραφίες του Norfolk συνδιαλέγονται φανταστικά με τις σκηνές πολέμου του Αφγανιστάν από τον Burke, ορίζοντας ως πλαίσιο τον σύγχρονο τρόπο πολεμικών συρράξεων. Σχεδιασμένο ως ένα project διαχρονικής συνεργασίας με τον Burke, αυτό το νέο σώμα δουλειάς παρουσιάζεται παράλληλα με τις αυθεντικές φωτογραφίες του Burke.

>link
SLUBAN, KLAVDIJ //June 10, 2011 at 10:01 am / MULTIMEDIALens Culture Conversations with Photographers

French photographer Klavdij Sluban talks about the photography workshops he leads for teenagers who are imprisoned in juvenile jails around the world. Duration :8 min, 30 sec.

This is the first in a series of video interviews with photographers for Lens Culture, an international online magazine about contemporary photography

Ο γάλλος φωτογράφος Klavdij Sluban αναφέρεται στα φωτογραφικά σεμινάρια που συντονίζει για έφηβους φυλακισμένους σε νεανικές φυλακές ανά τον κόσμο. Διάρκεια βίντεο 8 λεπτά και 30 δευτερόλεπτα.
Είναι το πρώτο βίντεο από την ειδική σειρά συνεντεύξεων με φωτογράφους παραγωγ'ης Lens Culture, ενός διαδικτυακού περιοδικού για την σύγχρονη φωτογραφία.
>link
MICHAEL ACKERMAN - HALF LIFE//June 02, 2011 at 01:31 am / MULTIMEDIA
Video interview by Christian Caujolle / artnet.fr productionDuring the opening of the new space of the GALLERY VU at Hôtel Paul Delaroche, the recent work of Michael Ackerman was presented along with his new book, Half Life, probably the most ambitious and most important of his three photography albums. We immediately recognize Michael Ackerman, the content and the contradictions that characterize his work, the personal narrative of the atmosphere, the degradation of the pluralist reality and his nihilistic approach. A dark but not hopeless world, where the characters and places transform into spirits, “tiptoeing” through the deserted streets of his life. Michael Ackerman continues to build an expressionistic piece of work, and mainly autobiographical in a symbolic way, disposing of any narcissistic trace. An introspective artistic need, silently guides him and encourages him to continue ...

Michael Ackerman, Half Life, Delpire, 166 pages

Please visit the follow link to see a video interview of the artist
Στα πλαίσιο των εγκαινίων του καινούργιου χώρου της GALLERY VU στο Hôtel Paul Delaroche, παρουσιάστηκε το πρόσφατο έργο του Michael Ackerman και το νέο του βιβλίο Half Life, ίσως το πιο φιλόδοξο και πιο σημαντικό από τα τρία φωτογραφικά του άλμπουμ. Αναγνωρίζουμε αμέσως τον Michael Ackerman, το περιεχόμενο και τις αντιθέσεις που χαρακτηρίζουν το έργο του, την προσωπική αφήγηση της ατμόσφαιρας, την αποδόμηση της πλουραλιστικής πραγματικότητας και τη μηδενιστική του προσέγγιση. Ένας κόσμος σκοτεινός, αλλά όχι απελπισμένος, όπου οι χαρακτήρες και οι χώροι μετουσιώνονται σε πνεύματα που ακροπατούν στους έρημους δρόμους της ζωής του. Ο Michael Ackerman συνεχίζει να χτίζει ένα έργο εξπρεσιονιστικό και κυρίως συμβολικά αυτοβιογραφικό, αποβάλλοντας κάθε ίχνος ναρκισσιστικής διάθεσης. Μια ενδοσκοπική καλλιτεχνική ανάγκη τον καθοδηγεί σιωπηλά και τον παροτρύνει να συνεχίζει ...

Michael Ackerman, Half Life, Delpire, 166 pages

Κάντε κλίκ στο παρακάτω link για να δείτε μία βίντεο συνέντευξη του καλλιτέχνη στα αγγλικά
>link
TODD HIDO'S "WISH YOU WERE HERE" LECTURE //May 22, 2011 at 16:48 pm / MULTIMEDIAFrom his presentation at the George Eastman House, Jan. 27th, 2011.

Todd Hido is a San Francisco Bay Area-based artist. In his latest book, A Road Divided, Hido again focuses his attention on the American landscape. Driving lonely roads on the outskirts of cities, he creates poignant images filled with inexplicable gravity. He often frames the compositions from inside his car, photographing through the windshield.
Ο Todd Hido είναι αμερικανός φωτογράφος με βάση την περιοχή του San Francisco. Στο τελευταίο του βιβλίο, A Road Divided, ο Hido εστιάζει και πάλι την προσοχή του στο αμερικανικό τοπίο. Διατρέχοντας μοναχικούς δρόμους στα προάστια των πόλεων, δημιουργεί δηκτικές εικόνες που συνοδεύονται από μία δυσερμήνευτη σοβαρότητα. Συχνά συνθέτει τις εικόνες του μέσα από το αυτοκίνητό του, φωτογραφίζοντας πίσω από το παρμπρίζ.>link
THE PLACES WE LIVE//May 09, 2011 at 20:35 pm / MULTIMEDIA
A multimedia installation by Jonas Bendiksen/ Magnum In MotionThe Places We Live / Photographs by Jonas Bendiksen

Nobel Peace Center
Radhusplassen
Oslo, Norway

In 2008 more people live in cities than in rural areas. One third of city dwellers, more than a billion people, live in slums. In The Places We Live, Magnum photographer Jonas Bendiksen presents sixteen homes in four different slum areas: Caracas, Venezuela; Mumbai, India; Nairobi, Kenya; and Jakarta, Indonesia.

The exhibition, a unique multimedia installation, challenges viewers to reflect on what it means to live in a city in the 21st century. Bendiksen has visited four slums selected according to geographical spread and variation. He depicts various aspects of slum life, from worse aspects to slum chiefs.
Nobel Peace Center
Radhusplassen
Όσλο, Νορβηγία

Το 2008 περισσότεροι άνθρωποι ζουν σε πόλεις παρά σε αγροτικές περιοχές. Το ένα τρίτο των κατοίκων των πόλεων, περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι, ζουν σε παραγκουπόλεις. Στο Places We Live, ο φωτογράφος του Magnum Jonas Bendiksen παρουσιάζει δεκαέξι σπίτια σε τέσσερις διαφορετικές υποβαθμισμένες περιοχές: το Καράκας στη Βενεζουέλα, το Μουμπάι στην Ινδία, το Ναϊρόμπι στην Κένυα και την Τζακάρτα στην Ινδονησία.

Η έκθεση, μια μοναδική εγκατάσταση πολυμέσων, προκαλεί τους θεατές να προβληματιστούν σχετικά με το τι σημαίνει να ζεις σε μια πόλη του 21ου αιώνα. Στις τέσσερις παραγκουπόλεις που επισκέφτηκε, σύμφωνα με γεωγραφική κατανομή και διαφοροποίηση, ο Bendiksen απεικονίζει διάφορες πτυχές της καθημερινής τους ζωής, από την εξαθλίωση ως τους αρχηγούς των παραγκουπόλεων.
>link
THE SINGLED PERSON//April 13, 2011 at 11:57 am / MULTIMEDIAA multimedia project by Dalpine

Eight photographers for eight simultaneous projections: the project named “The Singled Person” offers a subjective lecture on the relationship of the individual and his environment. This video features the slide presentation of the project and shows work of Michael Ackerman, Morten Andersen, Lorenzo Castore, Thorsten Kirchhoff, Peer Kugler, André Lützen, Hisashi Murayama and Filippo Romano.

www.dalpine.com

Οχτώ φωτογράφοι παρουσιάζουν οχτώ παράλληλες προβολές. Ένα συλλογικό project με την ονομασία “The Singled Person” από την Dalpine (http://www.dalpine.com) , μία προσωπική καταγραφή της σχέσης του ανθρώπου με το περιβάλλον του. Το συγκεκριμένο βίντεο παρουσιάζει το project σε μορφή slide show με αναφορά στα έργα των: Michael Ackerman, Morten Andersen, Lorenzo Castore, Thorsten Kirchhoff, Peer Kugler, André Lützen, Hisashi Murayama and Filippo Romano. >link
INTERVIEW WITH PHILIP-LORCA DICORCIA//April 05, 2011 at 21:24 pm / MULTIMEDIA

Broadcast from his home in New York, American artist Philip-Lorca DiCorcia confesses how he hunted the subjects of
his series Heads, displayed at Tate Modern during last Autumn.
Ο γνωστός αμερικανός φωτογράφος Philip-Lorca DiCorcia εξομολογείται πως θήρευσε τα θέματα του πρότζεκτ Heads,
με αφορμή την έκθεση της ομώνυμης δουλειάς στην Tate Modern το περασμένο φθινόπωρο.
>link